Thursday, March 17, 2005
Táim Bréan de Philip Morris
Chonaic mé ar an New York Times inné go bhfuil an comhlacht Philip Morris ag iarraidh an margadh Áiseach a bheith acu....agus níos mó daoine a chur claonta chun toitíní. Tá a fhios againn go bhfuil síad ar thóir an tríu domhan chomh maith le tamall anuas, Indonesia agus a léithéad, pobail nach bhfuil fiú bheith istigh nó árd oideachas acu. Anseo sna stáit, os rud é go bhfuil figiúirí na gcaiteoirí ag titim, (an scéal céanna sa Eorpa) cuireann síad amach bréagbholscaireacht go bhfuil suim acu i slaintíochta na tíre. Táim bréan dóibh. Tá sé ráite ar a suíomhghréasain go oscailte nach bhfuil suim acu i bpáistí a chun chun toitíní, ní creidim focal uathu. An gceapann siad go bhfuil an pobal aineolach nó amaideach? Ach seo an fhadhb, b'fheidir go bhfuil an pobal aineolach agus amaideach. As seo déanfaidh mé iarracht toradh agus tairgí an chomhlachta sin a sheachaint: No more Kraft products, slán le Philadelphia Cream cheese, no more Toblerone (brón orm faoin gceann sin). Sin é ó mo Bhosca na Gallúnaí inniu.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment